درآمد اینترنتی
اگر به دنبال موفقت نروید،خودش به دنبال شما نخواهد آمد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید در این وب سعی می شود سایت های معتبر و اسکم(تقلبی)به شما معرفی شود و شما را با فعالیت در این سایت ها آشنا ساخته، اصطلاحات، قوانین بیان شده و راه های پیشرفت به شما نشان داده شود

آرشيو وبلاگ
نویسندگان
چهار شنبه 18 تير 1398 :: نويسنده : shohreh.km

برای ثبت نام بر روی بنر سایت مورد نظر کلیک کنید.

اگر برای اولین بار با درآمد اینترنتی روبرو میشوید برای آشنایی بیشتر مطالب ptc و آموزش افراد مبتدی را مطالعه فرمایید.

ثبت نام در سایت ها کاملا رایگان می باشد



نظرات شما عزیزان:

چشم انتظار
ساعت23:24---19 مرداد 1393
موفق باشید
پاسخ:ممنون سلامت باشین امیدوارم مطالب به دردتون بخوره و استفاده کرده باشین


درآمد میلیونی
ساعت18:41---18 مرداد 1393
سلام دوست من،بسیار وبلاگ پربار و خوبی دارین،تبریک میگم،ممنون میشم به وبلاگ منم سری بزنید و مطلب فوق العاده جذاب و پردرآمدی که گذاشتم بخونید،منتظرتون هستم...
پاسخ:سلام ممنون نظر لطفتونه،به وبتون سر زدم عالی بود ولی میگن اون باکس اسکم هست نمیدونم صحت داره یا نه


یه فرصت ویژه
ساعت23:15---16 مرداد 1393
ميخوايد يه راه تووووپ واسه پول درآوردن از اينترنت يادتون بدیم؟!!!
ها؟!!!
خوب چرا نشستيد؟!!
به دون درج لینک و بنر وپاپ آپ و غیره در سایت ...
بدون دنگ و فنگ های الکی.
يه سر به ما بزنید تا بقيه شو واستون تعريف کنیم!!
http://ourads.parsiblog.com
پاسخ:به وب شما سر زدم ،اجازه بدین در موردش فکر کنم و با چند نفر مشورت کنم


امین
ساعت2:14---3 مرداد 1393

ببخشید من قسمت آموزش مبتدی ها رو ندیده بودم الان دیدم دیگه حرفی برا گفتن نمیمونه بجز تشکر دوباره
پاسخ:خواهش میکنم امیدوارم واقعا براتون مفید واقع شده باشه بزودی بخش بیت کوین،و آموزش ثبت نام و فعالیت در این سایت ها هم اضافه خواهد شد که راحترین راه برای کسب درآمد اینترنتی هست موفق و سربلند باشید



امین
ساعت2:11---3 مرداد 1393
ببخشید من قسمت آموزش مبتدی ها رو ندیده بودم الان دیدم دیگه حرفی برا گفتن نمیمونه بجز تشکر دوباره

امین
ساعت2:08---3 مرداد 1393
سلام در اول یه خسته نباشید بگم بابت زحمتی که برا سایتتون کشیدین هم بابت محیطش هم مطالبش بعد میخواستم بگم برا افراد مبتدی میشه بیشتر توضیح بدین در مورد این باکس ها و نحوه کار باهاشون رو برامون آموزش بدین ؟
همینطوری ادامه بدین موفق باشین


حسین تنها
ساعت20:55---27 تير 1393

سلام وب خیلی شیک و عالی داری موفق باشی
پاسخ: خیلی ممنونم نظر لطفتونه@};-



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : کسب درآمد، ،
برچسب ها : ،

پیوندها

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 13889
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1