درآمد اینترنتی
اگر به دنبال موفقت نروید،خودش به دنبال شما نخواهد آمد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید در این وب سعی می شود سایت های معتبر و اسکم(تقلبی)به شما معرفی شود و شما را با فعالیت در این سایت ها آشنا ساخته، اصطلاحات، قوانین بیان شده و راه های پیشرفت به شما نشان داده شود

آرشيو وبلاگ
نویسندگان

روش های کسب درآمد در این سایت ها:


مشاهده اگهی: در این روش معمولا مبلغی بین 5 تا 20 تومان دریافت خواهید کرد که بسته به سایت و نوع عضویت(استاندارد-نقره ای-طلایی) شما می تواند تغییر کند.. 

زیرمجموعه : بهترین و شیرین ترین راه درآمد از این سایت هاست شما از کلیک های زیرمجوعه هایتان نیز سود خواهید برد. زیر مجموعه ها به دو صورت اجاره ای یا مستقیم هستند. زیر مجموعه مستقیم کسانی هستند که شما به سیستم معرفی کرده اید. ولی زیرمجموعه اجاره ای زیر مجموعه ای است که شما در ازای مبلغی برای یک ماه در اختیار می گیرید. قدرت اصلی هر سیستم به زیر مجموعه های شماست که شما را قادر میسازد که در بالاترین سطح کاربری درآمدی تا ۵۰۰۰۰ تومان در روز داشته باشید.

انجام درخواست: در این قسمت شما به انجام امور خواسته شده توسط کاربران دیگران می پردازید و با ارائه سندی دال بر اثبات انجام امور خواسته شده به مبلغ مورد نظر دست می یابید. با انجام این امور می توان به حداکثر روزی ۲۰۰۰ تومان درآمد رسید.

سرمایه گذاری: در برخی از سیستم ها این امکان تعریف شده که شما در سیستم سرمایه گذاری کنید و در آخر هر ماه با توجه به مبلغ سرمایه گذاری شده سودی به شما پرداخت خواهد شد.

در این سایت تعدادی از بهترین و معتبرترین سایت های پی تی سی ایران و دنیا رو به شما معرفی می کنیم که شما عزیزان با عضویت در این سایت ها درآمد بدون محدودیت را کسب کنید. برای عضو شدن در سایت ها بر روی بنر های مربوطه کلیک کنید

پیروزی یعنی اراده کردن

موفق و سربلند باشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : آموزش، ،
برچسب ها : ptc، کسب درآمد، کلیکی،

پیوندها

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 13865
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1